• news_banner

News

Standard per i cunnettori di putenza di carica in i veiculi elettrici

"Tutti i dispositi di carica di i cunnessi di putenza chì a ghjente aduprà in u futuru avarà un unicu connettore di putenza in modu chì qualsiasi veiculu elettricu pò esse usatu per carricà", Gery Kissel, capu di u gruppu di cummerciale hibridu di iae, hà dettu in una dichjarazione.

Circa u sviluppu di a tecnulugia di filtru cunnessu putenza

SAE International hà annunziatu recentemente i normi per i caricatori di cunnessu di l'energia di i veiculi elettrici.U standard richiede un plug-in plug-in unificatu per i veiculi elettrici plug-in è batterie, è ancu un sistema di carica di cunnessu di putenza di veiculi elettrici.

Accoppiatore di carica di vittura elettrica standard J1722.Spiega a fisica, l'electricità è u principiu di funziunamentu di l'accoppiatore.L'accoppiatore di u sistema di carica include un connettore di alimentazione è una presa di vittura.

U scopu di stabilisce stu standard hè di definisce una rete di carica per i veiculi elettrici.Stabbiliscendu u standard SAE J1772, i pruduttori di vitture puderanu aduprà i stessi schemi per fà tappi per e vitture elettriche. I fabricatori di sistemi di carica ponu utilizà i stessi piani per custruisce cunnessi di putenza.

A sucetà internaziunale di ingegneri di l'automobile hè una urganizazione glubale.L'associu hà più di membri 121,000, principalmente ingegneri è esperti tecnichi da l'industria aerospaziale, di l'automobile è di l'automobile cummerciale.

U standard J1772 hè statu sviluppatu da u gruppu cummerciale standard J1772.U gruppu hè custituitu da i principali produttori è fornitori di l'equipaggiu automobilisticu di u mondu da l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia, i fabricatori di l'equipaggiu di carica, i laboratori naziunali, l'utilità, l'università è l'urganisazioni di standard internaziunali.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2019