«Tutti i dispusitivi di carica cù connettori di alimentazione chì a ghjente aduprerà in u futuru averanu un unicu connettore di alimentazione in modu chì qualsiasi veiculu elettricu possa esse adupratu per carica», hà dettu Gery Kissel, capu di u gruppu cummerciale ibridu di iae, in una dichjarazione.
SAE International hà annunziatu pocu fà i standard per i caricabatterie di cunnettori di putenza per veiculi elettrici. U standard richiede un plug-in unificatu per i veiculi elettrici plug-in è à batteria, è ancu un sistema di carica di cunnettori di putenza per veiculi elettrici.
Norma J1722 per l'accoppiatore di carica per veiculi elettrici. Spiega a fisica, l'elettricità è u principiu di funziunamentu di l'accoppiatore. L'accoppiatore di u sistema di carica include un connettore di alimentazione è un cric per vittura.
L'obiettivu di stabilisce stu standard hè di definisce una rete di ricarica per i veiculi elettrichi. Stabilendu u standard SAE J1772, i pruduttori di vitture puderanu aduprà i stessi piani per fà spine per e vitture elettriche. I pruduttori di sistemi di ricarica ponu aduprà i stessi piani per custruisce connettori di putenza.
A sucietà internaziunale di l'ingegneri automobilistici hè una urganizazione mundiale. L'associu hà più di 121 000 membri, principalmente ingegneri è esperti tecnichi di l'industrie aerospaziali, automobilistiche è automobilistiche cummerciali.
A norma J1772 hè stata sviluppata da u gruppu cummerciale di e norme J1772. U gruppu hè custituitu da i principali pruduttori è furnitori di apparecchiature automobilistiche di u mondu da l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia, pruduttori di apparecchiature di carica, laboratori naziunali, utilità, università è urganisazioni internaziunali di norme.
Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2019