• news_banner

News

Connettore di alimentazione à micro, chip, modulare

U cunnessu di putenza serà miniaturizatu, sottile, chip, compostu, multifunzionale, d'alta precisione è di longa vita.È anu bisognu di migliurà a prestazione cumpleta di a resistenza à u calore, a pulizia, a sigillatura è a resistenza ambientale. Connettore di alimentazione, connettore di batteria, connettore industriale, connettore rapido, tappo di carica, connettore impermeabile IP67, connettore, connettore di automobile pò esse usatu in diversi campi, cum'è cum'è Macchine utensili CNC, tastiere è altri campi, cù circuitu di l'equipaggiu ilittronica per rimpiazzà più altri interruttori on / off, encoder potenziometru è cusì.In più, u sviluppu di a nova tecnulugia materiale hè ancu una di e cundizioni impurtanti per prumove u livellu tecnicu. di cumpunenti di spina è presa elettrica.

Circa u sviluppu di a tecnulugia di filtru cunnessu putenza

A dumanda di u mercatu di connettore di putenza, connettore di batteria, connettore industriale, connettore rapidu, plug di carica, connettore impermeabile IP67, connettore è connettore di l'automobile hà mantinutu una crescita rapida in l'ultimi anni.L'apparizione di a nova tecnulugia è di novi materiali hà ancu assai prumuvutu u livellu di l'applicazione di l'industria. Connettore di putenza tende à esse miniaturizatu è chip.L'introduzione di Nabechuan hè a siguenti:

Prima, u voluminu è e dimensioni esterne sò minificate è piecemated.Per esempiu, ci sò connettori di putenza 2.5gb / s è 5.0gb / s, connettori di fibra ottica, connettori di banda larga è connettori di pitch fine (a spaziatura hè 1.27mm, 1.0mm, 0.8mm, 0.5mm, 0.4mm è 0.3mm) cù una altezza bassa quant'è 1.0mm ~ 1.5mm nantu à u mercatu.

Siconda, a tecnulugia di u cuntattu di a prissioni hè largamente usata in u socket slotted cilindrico, u pin di filu elasticu è u connector di putenza di u socket di primavera di filu iperboloide, chì migliurà assai l'affidabilità di u connector è assicura l'alta fideltà di a trasmissione di signali.

Terzu, a tecnulugia di chip semiconductor hè divintatu u mutore di u sviluppu connector à tutti i livelli di interconnection.With 0,5 mm spacing imballaggio chip, per esempiu, u sviluppu rapidu, à 0,25 mm spacing à fà i dispusitivi I liveddu interconnect (internu) IC è Ⅱ livellu interconnect (i dispusitivi è interconnect) di u piattu nant'à u numeru di pins dispusitivu da linii à cintinara di millaie.

U quartu hè u sviluppu di a tecnulugia di assemblea da a tecnulugia di installazione plug-in (THT) à a tecnulugia di superficia (SMT), è dopu à a tecnulugia di microassemblage (MPT).MEMS hè a fonte di energia per migliurà a tecnulugia di u cunnessu di l'energia è u rendiment di i costi.

Quintu, a tecnulugia di currispundenza cecu face chì u connettore custituiscenu un novu pruduttu di cunnessione, à dì u cunnessu di putenza push-in, chì hè principalmente utilizatu per l'interconnessione à u livellu di u sistema.U so più grande vantaghju hè chì ùn hà micca bisognu di cable, hè simplice per installà è disassemble, hè faciule da rimpiazzà in situ, hè veloce per plug and close, hè liscia è stabile per separà, è pò ottene una bona freccia alta. caratteristiche.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2019