• news_banner

News

Novu usu di connettori di putenza

A discussione di l'usu di u connettore di putenza hà assai, in fattu, l'utilizatore pò aghjunghje u connettore di putenza à u mudellu di software esistenti, utilizatu per cunnette i prublemi di l'affari è i prublemi trasversali, per via di a semantica AOP, a parte di u connettore hè dipendente da e preoccupazioni di l'affari. u crosscutting cuncerna parte hè dipende di u connector putenza.

Circa u sviluppu di a tecnulugia di filtru cunnessu putenza

Allora, intornu à u connettore, l'utilizatore pò fà una seria di selezziunati, senza avè bisognu di inserisce manualmente ogni cuntenutu, pò esse u prublema di l'affari, u modu di e parti di cunnessione è i prublemi trasversali identificati (questu passu hè di determinà l'infurmazione mutuale AOP, è l'infurmazione guardata in u connector per ghjunghje, sta infurmazione d'esportazione di parte hè fattibile, sicuru).

Hè ancu sustinutu chì per permette una transizione liscia trà u disignu è l'implementazione è sustene u disignu architettonicu di livellu bassu, l'arnesi di modellazione orientata à l'aspettu basatu in ligami deve sustene un framework di codice chì genera automaticamente diverse tecniche di implementazione AOP da u mudellu di disignu. permette à u sviluppatore di fucalizza nantu à a custruzzione di u mudellu mentre l'uttellu di modellazione genera automaticamente u codice. A generazione di codice migliurà a produtividade di u sviluppatore è riduce l'errore. U metudu di modellazione orientatu à l'aspettu basatu in ligami mellora a reutilizazione di a tecnulugia AOP è migliurà l'efficienza di u sviluppu di software evitendu l'incoerenza trà u disignu è l'implementazione. U designer pò cuncepisce AO cù l'idea orientata à l'ughjettu, è u sviluppatore pò cuntinuà a prugrammazione dopu secondu u framework di codice generatu.

Hè statu ancu suggeritu chì i connettori sò stati intrudutti per supportà a modellazione orientata à l'aspettu, mantenendu a separazione di e preoccupazioni prima di u ciclu di vita di u software per affruntà a specificazione di i prublemi trasversali à u livellu architettonicu. supportu di l'uttellu di sviluppu. Soluzioni basate in Uml per aghjunghje i connettori sò più accettabili. I cunnettori sò un identificatore simplice è putente per a modellazione orientata à l'aspettu. A generazione automatica di quadri di codice AOP hè ancu necessaria.

Cusì, in generale, l'approcciu di modellazione orientata à l'aspettu basatu in ligami pò esse introduttu in una manera trasparente in u stadiu di cuncepimentu analiticu di u software, è ponu guidà a scrittura più tardi di codice AOP per ottene una cunnessione perfetta trà u disignu è u codice.


Tempu di pubblicazione: Oct-01-2019