• news_banner

News

NBC vi invita sinceramente à participà à l'Expo World Battery Industry 2021

U World Battery Industry Expo 2021 apre ufficialmente oghje (18 nuvembre).U WORLD Battery Industry Expo (WBE Asia Pacific Battery Exhibition) hè dedicatu à prumove u cummerciu mundiale di u mercatu è l'approvvigionamentu di a catena di supply.Hè sviluppatu in una mostra prufessiunale cù u più grande numeru di espositori di l'imprese di batterie (cumprese e cellule di batterie è l'imprese PACK) è a più alta participazione di i visitori prufessiunali è i cumpratori stranieri à a fine di l'applicazione di u putere, l'almacenamiento d'energia, l'elettronica 3C è l'equipaggiu intelligente.

Questa WBE2021 World Battery Industry Expo è a 6th Exhibition di Batteria Asia-Pacificu riceveranu ufficialmente amici da l'industria di a batteria in tuttu u paese da u 18 à u 20 di nuvembre. Ci sò quattru pavilioni à u primu pianu è u sicondu pianu di l'Area C di a Fiera di Canton. .

Dongguan Nabaichuan Electronic Technology Co., Ltd. hè situatu à u stand B224, Hall 15.2, 2nd floor, Zona C, aspittendu a vostra visita è guida!(U codice Qr per a prenotazione hè attaccatu!)

 

 


Tempu di post: 18-novembre-2021