• news_banner

News

Quattru passi di cuncepimentu per risolve u prublema di efficienza di i connettori di putenza

Per migliurà l'efficienza di u funziunamentu di u sistema di alimentazione è assicurà u funziunamentu normale di u funziunamentu di u sistema, u disignu di l'equipaggiu elettronicu deve aumentà a densità di l'intera struttura di alimentazione, chì significa esigenze di rendiment di dissipazione di calore più altu è perdita di energia più bassa è altre sfide. per i connettori di putenza.Per affruntà queste sfide è scuntrà sti tendenzi, i pruduttori di i cunnettori anu ancu assicurà chì i so connettori di putenza anu un prufilu più chjucu è una architettura di designu più compactu quandu furnisce i prudutti di cunnessu cù una alta densità di corrente lineale.I pruduttori di connettori Xinpeng bo ponu riferite à i seguenti quattru passi di cuncepimentu;

Passu 1: assai compactu

Attualmente, u pitch di viti di certi connettori hè solu 3.00 mm, chì pò purtà un currente nominale finu à 5.0 amperes.I connettori sò fatti di materiale LCP d'alta temperatura, è a tecnulugia hè stata pruvata per un bellu pezzu per assicurà un rendimentu eccellente è affidabilità à longu andà.Sò applicabili à quasi ogni industria cumpresi l'equipaggiu di cumunicazione di dati è l'industria pesante.

Passu dui: flessibilità

In più di e caratteristiche di cuncepimentu di altu è compactu, u cunnessu di putenza deve avè una flessibilità estremamente alta in u prucessu di cuncepimentu. Quandu u disignu pò esse compactu è perfettu per cumminà cù a densità di corrente, pigliata per l'alta tensione è l'applicazione di corrente alta design ultra strettu. , pò furnisce sin'à 34 nant'à ogni lama Ann's currenti, tolleranza massima + 125 ° C temperature.

Passu 3: dissipazione di u calore

Inoltre, per a prestazione di dissipazione di u calore più impurtante di u sistema di putenza, u disignu di u connettore hà un impattu direttu nantu à u flussu di l'aire internu di l'alimentazione, ma l'utilizatore ùn pò micca confià cumplettamente à u disignu di u connettore per risolve u prublema di dissipazione di calore. Per ottimisà u disignu di u sistema, altri fattori deve esse cunsideratu, cum'è a quantità di cobre nantu à u PCB, chì aiuta à assorbe u calore da l'interfaccia di u connettore.

Passu 4: esse efficace

À u listessu tempu, suluzioni più compacti è high-current sò dispunibuli per scuntrà i requisiti di efficienza di putenza più altu. Perchè un currente più altu pò migliurà a putenza o u fattore di sicurezza, mentre chì u disignu di cuntattu d'altu rendiment pò veramente ottene a funzione hot plug, u disignu differenziale di bassa tensione assicura chì u calore generatu hè minimizatu.

Quattru passi di cuncepimentu per risolve u prublema di efficienza di i connettori di putenza-2


Postu tempu: Apr-25-2019