Cunsideremu e seguenti tecnulugie d'interessu in u spaziu di i connettori
1. Nisuna integrazione di a tecnulugia di schermatura è a tecnulugia di schermatura tradiziunale.
2. L'applicazione di materiali rispettosi di l'ambiente hè cunforme à a norma RoHS è serà sottumessa à norme ambientali più severe in u futuru.
3. Sviluppu di materiali di muffa è stampi. U futuru hè di sviluppà una muffa di regulazione flessibile, una regulazione simplice pò pruduce una varietà di prudutti.
I connettori coprenu una vasta gamma di industrie, cumprese l'aerospaziale, l'energia, a microelettronica, e cumunicazioni, l'elettronica di cunsumu, l'automobile, a medica, a strumentazione, ecc. Per l'industria di a cumunicazione, a tendenza di sviluppu di i connettori hè bassa diafonia, bassa impedenza, alta velocità, alta densità, zero ritardu, ecc. Attualmente, i connettori mainstream in u mercatu supportanu una velocità di trasmissione di 6,25 Gbps, ma in dui anni, i prudutti di fabricazione di apparecchiature di cumunicazione leader di u mercatu, a ricerca è u sviluppu di più di 10 Gbps anu presentatu requisiti più elevati per u connettore. Terzu, l'attuale densità di connettori mainstream hè di 63 segnali diversi per pollice è prestu si svilupperà à 70 o ancu 80 segnali differenziali per pollice. A diafonia hè cresciuta da l'attuale 5 per centu à menu di u 2 per centu. L'impedenza di u connettore hè attualmente di 100 ohm, ma invece hè un pruduttu di 85 ohm. Per questu tipu di connettore, a più grande sfida tecnica attualmente hè a trasmissione à alta velocità è assicurà una diafonia estremamente bassa.
In l'elettronica di cunsumu, à misura chì e macchine diventanu più chjuche, a dumanda di connettori diventa sempre più chjuca. A spaziatura di i connettori FPC mainstream di u mercatu hè di 0,3 o 0,5 mm, ma in u 2008 ci saranu prudutti cù una spaziatura di 0,2 mm. A miniaturizazione di i più grandi prublemi tecnichi hè sottu a premessa di assicurà l'affidabilità di u produttu.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2019