Cù u sviluppu di a tecnulugia di filtrazione di i connettori di putenza, a tecnulugia di filtrazione hè assai efficace in a suppressione di l'interferenze elettromagnetiche, in particulare per u signale EMI di l'alimentatore à commutazione, chì pò ghjucà un bon rolu in a conduzione di l'interferenze è a radiazione di l'interferenze. I signali di interferenza di modu differenziale è i signali di interferenza di modu cumunu ponu rapprisintà tutti i signali di interferenza di conduzione nantu à l'alimentatore.
U primu si riferisce principalmente à u signale d'interferenza trasmessu trà dui fili, chì appartene à l'interferenza di simmetria è hè carattarizatu da bassa frequenza, piccula ampiezza d'interferenza è piccula interferenza elettromagnetica generata. U secondu si riferisce principalmente à a trasmissione di signali d'interferenza trà u filu è l'involucru (terra), chì appartene à l'interferenza asimmetrica, è hè carattarizatu da alta frequenza, grande ampiezza d'interferenza è grande interferenza elettromagnetica generata.
Basatu annantu à l'analisi sopra, u signale EMI pò esse cuntrullatu sottu à u livellu limite specificatu da i standard EMI per ottene u scopu di riduce l'interferenza di conduzione. In più di a soppressione efficace di e fonti d'interferenza, i filtri EMI installati in i circuiti d'entrata è di uscita di l'alimentatore di commutazione sò ancu un modu impurtante per supprime l'interferenza elettromagnetica. A frequenza di funziunamentu cumuna di i dispositivi elettronichi hè generalmente trà 10 MHz è 50 MHz. Parechje norme EMC di u limite di livellu di interferenza di conduzione più bassu di 10 MHz, per u signale EMI di alimentazione di commutazione d'alta frequenza, basta chì a scelta di a struttura di rete sia relativamente simplice u filtru EMI o u circuitu di filtru EMI di disaccoppiamentu hè relativamente simplice, micca solu pò ottene u scopu di riduce l'intensità di a corrente di modu cumunu d'alta frequenza, ma pò ancu suddisfà l'effettu di filtraggio di e regulazioni EMC.
U principiu di cuncepimentu di u connettore elettricu di u filtru hè basatu annantu à u principiu sopra. Esiste u prublema di l'interferenza mutuale trà l'apparecchiature elettriche è l'alimentazione elettrica è trà diverse apparecchiature elettriche, è u connettore elettricu di u filtru hè una scelta ideale per riduce l'interferenza. Siccomu ogni pin di u connettore di u filtru hà un filtru passa-bassu, ogni pin pò filtrà efficacemente a corrente di modu cumunu. Inoltre, u connettore elettricu di u filtru hà ancu una bona cumpatibilità, a so dimensione è forma di l'interfaccia sò listesse à u connettore elettricu ordinariu, dunque, ponu esse rimpiazzati direttamente.
Inoltre, l'usu di u connettore di putenza di u filtru hà ancu una bona ecunumia, chì hè principalmente perchè u connettore di putenza di u filtru hà bisognu solu di esse stallatu in u portu di a carcassa schermata. Dopu avè eliminatu a corrente d'interferenza in u cavu, u cunduttore ùn sentirà più u signale d'interferenza, dunque hà una prestazione più stabile chè u cavu schermatu. U connettore elettricu di u filtru ùn hà micca esigenze elevate per a cunnessione finale di u cavu, dunque ùn hà micca bisognu di utilizà un cavu schermatu di alta qualità, ciò chì riflette ancu di più a so megliu ecunumia.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2019